Nåt jag inte visste om mig själv

Idag upptäckte jag nåt jag knappt visste om mig själv.. Jag älskar Frölunda Indians! När de inte vann maychen idag fatta vad ledsen jag blev. Jag satt och grät under Hela tredje perioden. Sofia stängde av tven och jag såg inte mycker mer jag.. låg och tittade in i väggen stora delar eller så grät jag så mycket så jag inte såg nåt ändå.. Låter kanske löjligt men jag rycktes med av alla känslor.. Tyckte så synd om Joel Lundqvist och resten av Frölunda blää!

pussar och kramar

Kommentarer
Postat av: sofia

jag gjorde detsamma. att se färjestad sätta på sej guldhjärmarna var ingen vacker syn :(

2006-04-19 @ 22:39:23
Postat av: smulan

fan sicken töööönt du e!

2006-05-01 @ 23:40:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback