nu är det dags!

Nu är det dags att visa alla (inte så många men ändå) som läser min blogg lite då och då vad mitt liv innebär och består av! 
Jag tänker förstås på Konståkningen! Team Pacific..
det underbara team laget som jag inte kan leva utan! det är det bästa som finns att träna med alla dessa underbara Flickor. Det absolut tråkigaste med detta laget är att det under sommaren sker ett antal bortfall. Många slutar :(  I år har vi bara varit 16 och endast tävlat en tävling därför finns det inte många bra kort från i år.

FÖRRA ÅRET SÅG LAGET UT SÅ HÄR: 
(jag tror att vi va ca 23st)
Team Pacific 2005
I våra blå långprogramms klänningar med tusentals paljetter svävade vi över isen! 
 
Här är vi i våra kortaklänningar på hemma is! (flaggan i bakrunden)
Team Pacific

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback