saknar henne!

I förrgår hade jag tankar jag inte ville ha.. fantasier jag nte bad om.. tänkte att hon skulle dö när hon va på väg hem till mig i flyget och att jag inte hade velat prata med henne i telefonen dagen innan..
jag skickade ett sms till henne och hon ringde upp fasten det va nästan mitt i natten. jag grät och hon tröstade mig och lovade att hon aldrig skulle dö, jag lovade det samma och sa att jag älskade henne efter det grät jag ännu men när jag tänkte på hur underbar hon var! 
Jag saknar min lilla, lilla storasyster som en jävla kotte!!! vet inte vad jag ska ta mig till hon måste komma hem till mig.. Saknar henne något enormt. jag borde ringa men kanske inte nu... hon kanske sover och drömmer sockersöta drömmar, i så fall vill jag inte väcka henne.. Min alldeles egna syster! Jag fattar inte varför hon åkte  ifrån mig.. saknar hon mig inte? varför kommer hon aldrig hem till mig?
Hon
Jag älskar dig och
 jag saknar dig något enormt förstår du inte det?

Godnatt och puss


Kommentarer
Postat av: Tove

hej anja jag saknar dig visst! och jag kommer hem till dig ju. du får säga till mamma och pappa att dom fixar en flygbiljett bara.. du kunde ju kommit ner och hälsat på.. :p
vi ses snart. om mindre än 20 dagar troligen! PUSS

2006-05-05 @ 09:29:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback