Saknad

Jag ägnar mina tankar ikväll åt min kära systeryster Tove och till min underbara vän Sofia!
Ni är båda så bra jag älskar er ni är bäst. jag kommer vara Din syster Tove För alltid och självklart Din vän Sofia jag kommer finnas för Er för alltid under Era tunga dagar och år under Era lyckliga stunder och ögonblick.
Jag delar allt men Er. Ni är båda så saknade av mig.. ja vi träffas imorgon Sofia men Tove det kommer ta ett bra tag tills vi träffas. Anklaga mig inte för att jag inte kommer och hälsar på Dig, Tove det var Du som lämnade mig först. Kärlek till Er i massor..!

Kommentarer
Postat av: sofia

Anja du är BÄST ! finns verkligen ingen som du och jag är glad att jag får äran att känna dej. alla är avundsjuka :) snart ses vi. längtar ! massaaa kärlek

2006-03-10 @ 13:27:43
Postat av: Tove Loon

jo men du. jag tanker pa dig ocksa. fina bilder! vem har tagit dom? jag alskar dig och fan du far komma hit. jag har varit ute pa landet idag. det var varmt forst, sen lite kallt. snart ska jag hem. och jag vet inte.. sova. Puss

2006-03-12 @ 21:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback