<3?

Vad hände med kärleken? Jag förstår att du måste prioritera om nu, men vad hände med känslorna? Försvann dom för att andra tankar uppkom i ditt huvud? Vad var känslorna i så fall värda? Var dom verkligen på riktigt? Varför kunde det inte få vara underbart för alltid? Jag måste väl inse att ingenting varar för evigt. Jag älskar dig iaf, men det spelar ingen roll nu. Hur ska jag kunna tänka på annat? Hur ska jag kunna se andra? Det är ju dig jag vill ha! Det finns så mycket saknad i mig, saknad som bara skriker efter dig. Ingenting lyckas skingra mina tankar längre. Jag vill bara vara din, din, din. För ja, jag älskar dig så otroligt mycket!

det är lönlöst att skriva här, jag vet det.. du läser det änså inte. det är därför jag måste få träffa dig! jag måste se på dig och prata med dig samtidigt.



 

"Smärtan är till för att övervinnas"


"Smärtan är en del av glädjen, precis som natten är en del av dagen"


~Kaj husell, Ebba och Didrik



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback