Att leva utan biverkningar

Maja, bussen tio i fem i dag. vi ska väl fortsätta prata, för det är Bra. det är bra att prataprataprata. åtminstånde tror jag det. inte för att jag har något konkret att berätta, mest en känsla kanske.

Skiiiiiiiiiiiiiiiiit! det måste funka. Men, men.. när det inte gör det då?? vad ska man göra då? hur ska man hantara känslan av att vilja ha något man inte kan få!? Fan ta alla fjortisar. Fan ta DIG. Fan ta allallallt!  
att det ska vara så jobbigt! det borde vara olagligt att vara olycklig och kär!

jag är inte arg, sur eller förbannad på dig. bara besviken, ensam och så otroligt ledsen. 

DAMN

Kommentarer
Postat av: sofia

ger dig en stor kram...om det nu hjälper :S skulle vilja göra dig lycklig igen. älskar dej söt

2007-08-26 @ 23:01:09
Postat av: Mici

wohoo! du har hittat min blogg! fantastiskt, nu kanske jag får 5 läsare per dag, hahaha...men gumman, hoppas du inte går ner dig för en killes skull? det är de aldrig värda! kram

Postat av: maja

prataprataprata. det är bra o prata. bara prata, om allt och ingenting. love <3

2007-08-27 @ 17:16:13
Postat av: lia

det är jobbigt att må dåligt, det tar så på krafterna. hoppas du mår bra snart igen!:)

2007-08-27 @ 18:07:06
URL: http://lijja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback