Cykling

Fasen va jag har börjat cykla.. skanske ska börja cykla till skolan med.. hm får se hur shcemat ser ut.
jag va i ishallen idag med. mycket trevligt. träffade anna och sofia och carina en snabbis. cyklade såklart, så påvägen dit tog jag en sväng in på indiska och köpte mössa och en jättefin indisk sjal! :) lägger upp en bild på den så småning om. och på kvällens kräftfrossa! :):):)

ska se på shrek ikväll tänkte jag med. spelar in den med så vi får se.

skulle gärna vilja se sofias lista någon dag! haha du vet vad jag snackar om ;-)

Till alla som är so sofia maja elin och mig!
WWW.PLATESPOTTING.COM


puss och kraaaaaaaaaam!

Kommentarer
Postat av: sofia

ja kan ju inte bli medlem på den sidan ju :S

2007-08-18 @ 13:49:07
Postat av: elin

jag vill bli medlem!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback