hel dag med Maja igen!

image78


japp helt klart värt ett besök!
jag var där med maja idag mycket trevligt! vi shoppade loss för 250 kronor tillsammans! jag köpte tyg på fyndhörnan och maja väggmålningsklistermärken som hon antagligen just nu håller på och sätter upp på sin blåa vägg. haha annars hittade vi ju bara massa myspysiga soffor som man inte kan ta med hem på bussen :( dem var i alla fall väldigt sköna! och den blommiga fotöljen! harrejävlar där hade jag kunnat sova en hel sommar! nu är jag mätt och har hicka. fan. middagen har varit en salig blandning mellan spanska svenska och engelska eftersom toves kompis javi är här. haha, förvirrande. ikväll ska jag i alla fall se på shrek om ingen annan ockuperar teven. 


kiss and godbye! 



just det! icke att förglömma! vi tog en sväng om på ikeaparkeringen med. men maja är oturs förföljd av bilnumrena. hittade inte en enda! stackars maja! själv fick jag span på 202, 203 och 204! :) that made my day!

image81image80image79

Kommentarer
Postat av: majis

haha. det är skit faktiskt. men det var tr3evligt med dig iaf :)

2007-08-25 @ 22:57:58
Postat av: Emma

så gabbis byxor passade :)...imorn börjar dte på allvar, håll i dig! nu ska jag iväg och köpa skolgrejer :P..inte kul men ett måste!

Postat av: Anonym

shit! du börjr komma ikapp nu ju! jag har inte längre dubbelt så många nummer som du! haha. måste flytta till en större stad alltså, det går så oerhört segt här. puss

2007-09-03 @ 20:15:17
URL: http://belin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback