sommarprogram på P1, stena båtar, självupptagna tandläkare, händiga bekanta... samtalsämnena är många

hojhoj!
jag har idag (och igår) fått ett nytt smile!
mina tandläkare är så goa! haha fan va dom snackade idag.
och just det! jag hittade min tandläkares kusinbarn på nätet
kolla den mannen!!! mycket vacker!
http://www.mostbeautifulman.com/misc/beironandersson/bio.shtml

köpte lite smink och sånt med..
det är roligt att låta sig övertalas av säljare på åhlens!

Dessutom köpte jag två marwin linnen (varav ett med små ärmar (hoppas det är ok))
så nu kan jag gå med i Majas och Sofias klubb haha, som jag bildade :P

någon som vill fika någon dag?
hör av dig i så fall!

funderar på att klippa mig snart med, får se när detta blir.

puss och kraaaam!

maja glöm inte att jag å fia är i tuve tidigare imorgon.
och jag själv, glöm inte att jag ska vara där tidigare..

Kommentarer
Postat av: sofaja

anja, glöm inte att du ska vara i tuve tidigare imon. o välkomen till marwin klubben. känn dig stolt :D min tandläkare är inte lika trevig som din ska ja säga...:p ses imon sötnos ! <3

2007-08-21 @ 20:42:11
Postat av: majs

tack för påminnelsen! jag ska ta bussen kvart över fem. det tog mig nog en kvart att räkna ut det ;)

2007-08-22 @ 14:50:13
Postat av: Emma

Nu har jag cokså börjat uppdatera min blåggh...vill inte vara sämre än dig höhö puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback