2007 < 2008

molnen flyger förbi i onormalt tempo.
det är sol, blå himmel, några moln.
det är vindstilla och jag har inte varit utanför dörren.
måste nog ta en promenad.
själv?
jo, det verkar bli så.
men vadå, det kan ju också vara bra.
solen lyser in på det snea vardagsrumstaket.
Plane lämnade spår i mitt hjärta.
I am living in a mysterical world.
you too.
jag har inte fått något svar än.
det blir spännande när symbolen lyser.
det kommer svaja till inom mig.
det löser sig alltid.
finns det något som heter positivism?
gör det det ska jag bli en positivist.
kan ha det som ett andra nyårslöfte.
: )
det första säger jag inte.
minns inte om jag haft något i år.
tror att jag kom på något i sista sekund när jag fia och sanna skålade.
nu minns jag inte.
det gör inget.

ha en bra kväll.

GOTT NYTT ÅR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback