avsaknad av snö och vinterns förkylning

Nu har jag gjort första delen på årets pepparkakshus!
alla delar är utskurna och ligger nu på plåtar och torkar.
detta efter metros råd om hur man får till den perfekta stugan.
så visst är julen här även om det inte överhuvudettaget märks på marken.
jag bjöd vuxengruppen på lussekatter (köpta)
och vann 50 spänn på en trisslott jag fick av dem i julklapp.
didem stannade med mig och ida hela timmen, ville ha en lussekatt, fick två.
ska inte berätta hur många totalt hon ätit under dagen.   :P
jo, just det. jag har ju gått och blivit förkyld nu lagom till julhelgen.
så nu är det bara att trycka i sig massor av choklad, bli finnig, ta det lugnt och hoppas på att bli frisk tills den åttonde januari ungefär.
fanfan.
ska fika med syrran idag. Cava. och sedan köpa lite mer julklappar till mor och far.
först ska jag äta pannkakor med pappa och per. så småningom. Pannkakor med blåbärssylt och socker!!
kan det bli bättre??
åååh!

puss och hejj!

har bildbrist tyvärr, mste börja umgås mer med min kamera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback