Bara ett dygn och 39 minuter kvar på år tjugohundrasju.

Vet inte hur det gick till.
du frågade, jag svarade.
var det så enkelt?
det var i alla fall väldigt skönt efteråt.
blev av med massa tyngd.
sköntsköntskönt.
nu vet jag inte hur detta ska fortskrida.
hur mina tankar kommer gå.
jag känner mig väldigt tom.
vet inte vad jag känner,
egentligen.
kanske är det så jag sa,
kanske inte.
men du ska veta att jag var ärlig.
Ärlig.
om man nu kan vara ärlig när man är osäker.
osäker på vad man säger, osäker på vad man känner.

tvåtusenåtta ska iaf bli det bästa året ever!
det har jag och sofia kommit överens om.
vi börjar om från början nu.
ett nytt år,
en ny episod.

Hejdå!

Kommentarer
Postat av: sofia

2008 kommer bli ett underbart år. jag känner det. ha en bra kväll. kommer tänka på er. GOTT
NYTT ÅR o lets start it all over :)

2007-12-31 @ 13:13:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback