blandat

Grattis Anton!
Du måste krya på dig.
Du får inte vara så där sjuk mer, det är läskigt!

shoppat ihjäl mig idag.
hur lyckas jag?
det är farligt med för mycket pengar!!!

nyår med anna denna gången.
det kommer bli bra, tycker om anna  : )

längesen jag fick bekräftelse nu.
trist.

har hjälpt madeleine till ett hälsosammare liv idag.
men först ska hon kurera sig i isoleringen en vecka.

skönt för henne.
fast jag är glad att julen blir hemma i år.

tove kommer hem imorgon, ska möta henne efter min avsluting.

sofia har fixat en blogg till pacific nu.
http://www.teampacific.blogg.se

fick julklapp av gabbi idag, kombinerat med födelsedagspresent, haha.
en hemmagjord, jättefin reflex och en (iaf nästan) Fair Trade zebra   : )
gabbi åker till thaithai imorgon.
skönt för henne..

 hyacinten i mitt rum doftar helt underbart!

 ida posade i omklädningsrummet i fredags!

 didem sminkade sofia inför pacificåket

 lotta målade mycket ögonskugga


 såhär vackert blev det

 och också jag fastnade på bild

 på lördagen hade knattarna uppvisning


 några av mina åkare på lekstunder efteråt

 sofia slår anna

 maja, didem jag och sofia : )


Kommentarer
Postat av: sofaja

ja vill ha uppvisning igen :)

Postat av: Emma

jättesöt bild på dig anja den sista :)

2007-12-19 @ 00:02:44
URL: http://emmiz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback