decemberhelg

Hahahhahahahahaha, jag har kommit på att jag har ett tråkigt liv.
jag skrattade så att jag fick kramp i magen och grät på pausen under träningen idag.
hela anledningen var att någon av majas klasskompisar bytt första bokstaven i hennes för namn med första bokstaven i efternamnet,
här följer roliga exempel:

Baja Meckman
Enna Alfstöm

kommer ni på fler som skicka gärna till mig. detta är fan min humor!!!



så hur har min helg varit då?

det började i fredags med massa bak i majas kök.
det skulle bli två satser kärleksmums, två kladdkakor och bullar.
det blev också allt detta efter en hel del snurr med fel proportioner ingredienser.
ojojoj.
det fortsatte sedan med café i slottskogsrinken och sen hem till min engelska(?)bok.
efter att ha läst hen hel eftermiddag i den insåg jag att det va dags att börja fixa iording mig. väntade till sista sekunden kan jag säga.. annars hade det blivit sotade ögon istället för min älsklings bruna ögonskugga från TIGER! hahaha

jag drog till torget och mötte upp emma (som va i tid!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
vi åkte till avenyn och träffade gabbi, hannah, anton och christoffer  : )
där bowlade vi och åt popcorn innan vi fick mat (varför?) haha
aja. vi åkte hem till gabbi efter min och emmas lilla övertalningskampanj och på vägen fick jag en hel del rolig men grymt onödig kuriosa om 16bussen som jag iadg glatt delat med mig av! haha
vi dansade på gabbis lånade (fr statsbiblioteket!) dansmatta och sjöng singstar.
det gick upp för anton att han va tondöv och så även för mig,
 det blev ett äventyr när jag och emma skulle hem sen. det slutade med att vi först gick till sahlgrenska och sen fick jag gå från torget och hem.  va såå nära på att fråga polispikéten om skjuts. detta slutade i att jag ångrade mig djupt när jag såg att dem faktiskt skulle åt mitt håll. haha aja.. 

idag har jag läst i min bok och tränat och ätit och druckit egengjord latte och ätit fruktsallad, nu har jag hamnat här eftersom jag tröttnat på min bok. fan, ville så gärna läsa ut den.. kanske hinner. i nat. hmmm




nu ska jag gå ner, vill bara säga det att det faktiskt finns bra jullåtar som inte är uttjatade än! TJIHO!

puss och godnatt!


           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback