en sak bara

Om det undgår någon så har jag ändrat min layout lite..
det tar tid men är mycket roligt. nu vill jag veta vad ni tycker!!!
snäll, snälla kommentera om fördelar och nackdelar.






och sen vill jag bara berätta en sak till..
nu när det är vinter finns de bästa förutsättningarna för att prova följande expriment.

1. gå in i ditt rum på kvällen.
2. släck lampor och adventsstjärnor
3. leta reda på borsten.. (det kan man iofs göra innan man släckt)
4. ställ dig framför spegeln
5. borsta håret
6. borsta ännu mer
7. borsta tills hårt blivit elektriskt
8. titta NOGA i spegeln, eller på borsten medan du borstar.
9. skriv en kommentar här om din upptäckt, förutom att håret står åt alla håll!

image210

Kommentarer
Postat av: sofia

det blev as snyggt...MEN kan du inte ändra storleken ett snäpp då ? :P

2007-12-23 @ 19:46:41
Postat av: anja

Fixat! vet inte om det syns skillnad men iaf.

Postat av: Anonym

jooo nu är det mycket bättre !

2007-12-23 @ 21:15:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback