fredag

köpte thai påväg från ramberget,
sofia tipsade mig.
satay!!
kom hem och åt,
 satt vid datorn och hann slå mig ner framför tven och bruce den allmäktige innan mamma och pappa kom hem.
dem hade varit på liseberg och beskådat suprise.
jag såg halva den filmen och sedan halva finding neverland, som gick på ettan.
sedan bytte jag kanal och såg Numbers!
hur kan det komma sig att man är så svag för killar med mörkt lockigt hår??
ååh, va fint det är!!!
jag är fortfarande förkyld men mår nog liite bättre idag.
nu ska jag julstäda i mitt rum på order av mamsen.
image206
don och charlie i NUMB3RS!



puss hejj!


Kommentarer
Postat av: sofia

hej sötnos! imon ska jag på middag hos mormor. men kan vi inte baka nån dag efter jul? måste man ta det innan? typ 26 kanske... ha en bra dag


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback