gold glitter spray

Japp, också denna dag börjar lida mot sitt slut.
har hunnit med en hel del.
eller inte...
var i alla fall på ruddalen ett part timmar med sofia.
tränade KM och lite annat.
efter det låg jag hemma i min varma mysiga säng och läste harry potter.
jag och tove bakade kladdkaka och ida och filippa kom hit och drack te.

kan nu meddela tid och plats för morgondagens händelse!
BÄLTESSPÄNNAREPARKEN KLOCKAN NITTON, do not be late!
kan du inte då så är det lördag klockan fjorton som gäller!
Anna, Sofia, sju småtjejer och jag åker uppvisning.
hoppas, hoppas att det går bra.

ha en bra kväll och glöm inte att det är gött att sova!
hejdå, godnatt!!!

Kommentarer
Postat av: Emma

fasen jag kommer missa precis, kommer kanske på lördag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback