hej och hejdå


pepparkakshuset är halvfärdigt
det går dåligt, försök aldrig limma ihop ett hus med florsocker och äggvita.
kommer behöva carlssons klister och spackel.
mår sämre nu, har inte feber.
tvättmaskinen centrifugerar, kan ingen stänga dörren om den?
det är varmt bakom ögonen och näsan rinner
pappas högtalare spelar sextiotalsmusik på övervåningen.
ingen skulle komma på tanken att bränna en skiva med julmusik i min familj, trots årstiden.
men vi lägger in egen sill, gör egna peppakakor, kämpar med stugan och har adventsstjärnor i förnstren.
inga elljusstakar, skönt.

svara på dagens sms tack!
i....

all kärlek till fia idag.


pussar till alla!

maja förlåt att det blev konstigt i tisdags, jag är dum.
fan, hatar  mig själv för det. men det var inte mitt fel mest.
vi får prata om det när vi ses.
 

Kommentarer
Postat av: majis

det är lungt :)

2007-12-20 @ 22:03:49
Postat av: sofia

kärlek till dig. o tack för att du torkade tårarna !!

2007-12-21 @ 00:31:55
Postat av: ElinBelin

prominääärääää
jag gjorde massssssa potatismos! det är ju asgott! inte försumma potatisen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback