hur?

Vad gör man när man fallit för ett dåligt(?) album av en kass artist?
jag kan inte hjälpa det!!!
fanfanfan.
det är partymusik ju.. kommer ändå ha väldigt svårt att förlåta mig själv
hahaha.
jag är så sjukt hungrig
har ont i halsen
vet att jag kommer bli sjuksjuksjuk.
känner det i hela ansiktet ju.
men jag ska träna ändå!
måste, det va så längesen nu.
EN vecka sedan, fattar ni?
Break The Ice
måste röra på mig nu innan jul.
måste få av mig lite energi, är helt uttråkad!
kommer inte kunna sitta still i en vecka till. omöjligt.
också staffan har hittat min blogg, trevligt  : )
och jo, det var du som var fyllot den där gången, sorry  :/
duschade en halvtimme imorse.
tvättade inte änns håret, bara duschade.
är det bara jag som tycker att duscha borde stavas ducha?
jag såg på elephant igår.
den där konstiga men mycket välgjorda filmen om columbine.
den är långsam men bra.
jag och tove såg ett bertavsnitt med, så sjuuukt klockrent!
nu väntar jag på pappa så att vi kan äta lunch tillsammans
men han har försvunnit, gissar att han är på julklappsjakt  : )
blommorna jag fick i lördags är väldigt fina nu. alldeles lagom utslagna.
vad ska man göra på sitt jullov så att det inte känns som att man slösat bort det?
har bestämt mig för att ha roligt.
inser nu redan första dagen att jag komme slappa framför tven eller sitta vid datorn den mesta tiden
men vadå? det är väl det man behöver
Om någon har lust att ses får ni väldigt gärna höra av er!
kommentera på min blogg, smsa eller ring eller maila eller skriv på min msn, do it your way!
jag har tid över, när jag inte tränar.
det verkar bli idag, fredag, torsdag nästa vecka. det är iaf vad jag vet nu.
på torsdag  och lördag(?) nästa vecka har vi litenliten uppvisning på bältesspännareparken.
tid meddelas senare.
nu är pappa hemma, tid för lunch tro??
: )

Till Sofia och Anna: NU HAR JAG LAGT NER LAPPEN!!

PUSS


image204
Ett år sedan nu.

 

Kommentarer
Postat av: sofia

tänk va tiden går fort !!

2007-12-19 @ 13:38:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback