julafton del 1

jag skulle inte blogga idag.
skulle inte skulle inte skulle inte.
skulle vara social med min familj.
tycka om min familj.
jag borde vara nöjd med det.
slipper i alla fall ett hus fullt av släkt.
fats det är klart, hade huset varit fullt av andra människor hade inte mina föräldrar bråkat.
inte jag och tove heller.
antagligen, det brukar funka så.
tove har ångest och jag får inte tugga tuggumi!
fyfaaan för julen!!
klev i alla fall upp i morse och åt gröt.
det gjorde mamma glad tror jag.
nu är det goaste kvar.
godis och gravad lax.
först ska vi till kyrkogården
mormor och morfars grav.
men min familj är så fruktansvärt långsamma så vi kommer väl aldrig i väg.
sedan kalle anka
julklappar
och sen får man sova och så är det 365 dagar kvar till nästa julafton.
innan dess kommar man hunnit med mycket.
den som lever får se.

inte nog med detta så ger trädgårdens gröna gräsmatta mig klimatångest!!!
¿någon som vill ta bussen till kyrkogården?

God Jul.
om ni försöker så försöker jag.



sorry anton om jag har blommor överallt så syns nog inte texten.. plus att det nog skulle bli lite mycket

Kommentarer
Postat av: sofia

försök att ha en bra dag ändå söt. en lugn o skön dag utan några förväntningar. vi ses imon. älskar dej! GOD JUL !!

Postat av: Emma

God Jul Anja! Längtar tills vi ses igen. puss

2007-12-24 @ 13:59:40
URL: http://emmiz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback