julafton del 3

jaha.
också denna jul slutar i en gnutta glädje och tacksamhet.
alla i min familj verkar nöjda med julklapparna.
och vi är mätta och glada.
jag förstår inte vad det är med mig..
när jag öppnade piratesboxen innehållande alla tre filmerna plus extramatrial från trean började jag för tusan gråta! haha är jag verkligen sån??
blev själv förvånad,
grät gjorde också hela familjen under kan du vissla johanna, en av de obligatoriska julaftonsfilmerna.
nu har vi sett klart karl-bertil jonsson, en annan viktig del av julen och rapport är på.
också det en tradition i sig.
anna fick årets julklapp vilket många kan glädjas av.
och tove blev allt lite förälskad i giraffen hon fick av mig.

nu lyssnar jag på kapten röd och funderar intensivt på att förpassa mig själv till mitt rum och sätta på första filmen i min älskade box!

hoppas att också eran jul resulterat i en gnutta glädje och att ni är redo för nyårsafton om en vecka!

GOD JUL!!!


Kommentarer
Postat av: Fridah

Hoppas du får en fortsatt fin julafton, :)

Postat av: sofia

tack för en underbar start på dagen !

2007-12-25 @ 14:40:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback