kommer spy på thai

ätit thai till lunch.
man blir mätt på det.

har också haft uppvisning med småttingarna
smått kaotiskt vid pågång och avgång vid isen
annars ganska lyckat tror jag!

hade min egen uppvisning igår, med teamet.
två föreställningar i TUVE(???)
jodå det funkade faktiskt!   : )

mitt tomtebloss slocknade dock på ena föreställningen igår
OCH imorse på skridskoskoleföreställningen idag.   : (

vad ska man nu se fram emot??

Sofia och Anna kom hit med.
vi hade våffelpicnic på mitt köksgolv och såg på den inspelade filmen från igår.
dessutom trackaserade sofia folk på min msn och hon skrattade åt en hårnål i en halvtimme
jag och anna tryckte i oss ett halvt kilo våfflor och va halvt flummiga.

det har helt enkelt  varit en nice day!

bilder kommer ev senare, puss!

Kommentarer
Postat av: sofaja

ja skrattade åt gubben som sprang i panik oxå...hahhaha nu blev det lite till :D tack för en bra dag

2007-12-15 @ 23:26:46
Postat av: syrran

du kan se fram emot mig!

2007-12-17 @ 16:28:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback