lång dag

kan börja med att uppmana alla singeltjejer som är i behov av en pojke i tjugoårsåldern, en mobiltelefon och som befinner sig i göteborgsområdet att uppsöka tre-butiken på frölundatorg där det idag stod fyra fina killar uppradade i väntan på kunder.
eftersom jag inte är i behov av någon mobiltelefon och hade lite bråttom gick jag inte in. istället såg jag min mellanstadielärare Karin två minuter senare. trevligt trevligt! hon frågade vad jag tänkt plugga till efter gymnasiet och jag svarade av vana att jag inte hade en aning. hade jag tänkt lite, lite till kanske det slått mig att det är scenografi som jag funderar på. hehe.. vet inte ett skit om utbildningen eller knappt vad man blir men det känns ändå så rätt! detta tack vara Ida som för övringt lekte med dagisbarn idag   : )
fick höra historien om dräggklassen och om samtalen med per köhler idag också. roligt.
jag och matilda flummade lite istället för att göra spanskarbetet.. ojoj...
image187

jag köpte i alla fall lite smink till teamet, bestående av läppglans och foundasionsvampar. hittade inga puderpuffar i lagom storlek så det sket jag i. pallar ni inte de gamla får jag köpa nya, små efter juluppvisningen.

nu hoppas jag innerligt att det snart är middag så att jag kan sätta igång med psykologin på allvar lite grand.

Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback