lilla julafton

jag och pappa har haft lilla julafton idag!
han kom hem från något elektronikvaruhus och hade köpt högtalare till sig själv och en sladd till mig!
en sladd mellan ipoden och cd-spelaren. Underbart!
nu slipper jag bränna skivor till mig själv mer!
tove ska skicka ett program där man kan låsa upp olika låtformat! gött som fan!
jag kopplade ihop pappas högtalare som nu fungerar alldeles utmärkt!
grymt bra ljud! Gött, äntligen!
förde över lite pengar till mitt sparkonto med.
det är som sagt farligt att vara rik..
hahaha.
jag har hittat en webradiokanal som spelar soundtracks! : )
det passar mig utmärkt!
nu ska jag nog göra mig en vitaminkur som ska bota min försylning!
eventuellt.
i miss you.
puss och hejsvejs!
image205

Kommentarer
Postat av: Caroline

awww fan vad mysigt!

Postat av: sofia

ja vet inte om ja fattar riktigt :) men ja e glad ändå !!

2007-12-20 @ 00:35:27
Postat av: sofia

anja, får ja låna smala sussie av dig i helgen ?

2007-12-20 @ 01:54:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback