nerför

idag kan man skymta blått på himlen,
till och med solen vågade sig fram några minuter.
men då hade det redan börjat,image185
då var det på väg nerför.
hur backar man tillbaka?
hur börjar man om från där det var bra.
har haft en braperiod nu,
ganska länge.
jag känner vart det är påväg nu,
vill inte dit.
men hur vänder man och går tillbaka?
måste få ur mig allt idag,
sedan tänka positivt som fan.
har jag tur kanske jag är tillbaka på måndag.
T   TU   TUR


det är bara att bestämma sig.
stäng av blixten



jag mår illa när jag ser på dig, kan du vara vänlig att flytta dig?



läste i metro idag.
det stog:   Bussresorna ger Lisa tid att koppla av 

hur hänger det ihop?
jag blir alltid stressad av kollektivtrafiken.
blev en kvart sen idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback