Pösar och luktagottvatten

klockan är två och här är ekot:

nejnej, egentligen är klockan fjorton noll nio.
och det här är min blogg:

idag vaknade jag, tro det eller ej klockan halv fem,
på morgonen/natten.
mina ben var springiga och min mage var hungrig.
jag låg och drog mig till sådär klockan halv sex då jag plockade upp harry från nattygsbordet och började läsa.
jag låg i min varma gosiga säng (dock alldeles ensam) tills klockan halv åtta då jag i mörker gjorde frukost och åt i ljuset av två levande ljus. jag läste tidningen, tom utrikes delen (stolt) och borstade tänderna.
sådär vid halv niotiden låg jag åter igen i sängen och sov.
när klockan ringde halv tio ställde jag om den ett antal gånger, till slut gick jag upp, tio över tio.
jag åkte till ruddalen, var tio minuter sen, väntade fem minuter på sofaja som inte dök upp.
glad var jag iaf att mobilen var uppfunnen och ringde henne.
hon ringde upp en halv sekund efter att jag lagt på och erkände att hon också idag försovit sig.
ååååh!
aja, inte mycket att göra.
fuktig och äcklig åkte jag till frölunda torg och köpte en lock- respektive plattång, choklad och vindruvor!
nu har jag gjort ett försök att lock håret men gav upp andra gången jag brände mitt stackars öra : (   : (   : (
jag åt bulgur och avokado till lunch och drack ekologisk juice, veganvarning.

så vad kommer resten av dagen erbjuda?
absolut ingenaning.
fika på linné någon?


nu ska jag dricka kaffe med päronen och äta mina chokladtryflar!

puss

Kommentarer
Postat av: sofia

förlåtförlåtförlåt...du får försova dig nångång när vi har bestämt date så blir det jämt ;) haha. älskar dej massviiis !!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback