regn

jahopp.
ingen uppvisning blev av idag.
dels pga rengregnregn dels pga strömavbrott orsakat av regnregnregn.
hoppas att inte allt för många stod vid isen och väntade.
inte så stor risk antagligen.

lyssnar på din musik.
en av dina gitarrer.
sak
nar.

funderar på att ta tag i mitt  hår.
färga kopparrött med henna.
tycker om.
vet inte om det finns tillräkligt med färg hemma.

imorgon ska jag köpa en locktång.
om jag fått lön.
: )

och börja sy byxor.
två par haremsbrallor.

jag är hur trött som helst.
sov i soffan.
fick inte för mamma.
gick upp, ringde anna,
satte mig här.
hoppades, blev besviken.
som sagt, jag är konstig.

hur har din dag varit?
känner du dig uppiggad av julledigheten
eller bara trött av mellandagsrean?

puss

Kommentarer
Postat av: linnea

satsa på rött hår! sexigt! fast å andra sidan är du fin som du är:)
jag är också sådär, visst är det skönt med lov, men man är mer effektiv på vanliga tråkiga vardagar. Du får komma med ner till exotiska rolfstorp och titta på disney filmer när gabriella behagar komma hem! mer novell än kommentar, men den är jag^^ peace

Postat av: Caroline

Åh haremsbrallor e så coola^^ I like them a lot =D

2007-12-27 @ 22:34:08
URL: http://www.metrobloggen.se/carolineeond
Postat av: sofia

förlååååå anja för idag. hahaha. vet inte vad det är med mig :P haha.
hoppas du får en bra dag ändå. älskar dej

2007-12-28 @ 12:11:42
URL: http://teampacific.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback