så jävla onödigt!

Det är ju ingen som kommenterar ändå. varför ska man skriva här då?
emma funderar på vem hon ska knulla upp i helgen, jag lika så.
emma blir generad.

skrattade som tusan igår men nu kommer jag inte ihåg det roliga. skulle skriva det här.
sofia minns du? va det inte nåt på thai?

det är lucia idag och livet är underbart där underlivet är bart..

GTK ska ha uppvisning i bältespännarparken..
Vi i tuve imorgon,
herregud? hra ska jag fixa min morgondag?
kommer ju däcka någon gång i mitten.
måste köpa gooodis!

elin minns du? DODIS!
: )

emma visar hundra sätt att sitta på en stol.

träffade joel igår, nice!

inga arbeten kvar nu!!!
inga prov, fyfaaan va underbart!


pussar!

Kommentarer
Postat av: sofia

-jag vill ha dig tack.
-vilket nummer sa du?
-du är alltid nummer ett :D

o så en massa annat :P

2007-12-13 @ 12:34:19
Postat av: maja

godiset är fixat :D

2007-12-13 @ 19:44:39
Postat av: Madeleine

japp det stämmer, jag somna halv nio! det kallas bakfull =D

Postat av: ElinBelin

DODIIS!
haha, sammanträffande: jag skrek ganska omotiverat DODIIS igår när jag var flytthjälp åt min kompis:)

2007-12-18 @ 13:43:18
URL: http://belin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback