skitalltihopa

faan.
måste snacka med någon.
vad är det med mig?
vad håller jag på med?
egentligen.
vad känner jag egentligen?
borde snacka med dig och ingen annan.
pallar inte att höra det du kommer säga.
kommer bli knäckt.
vill inte det.
samtidigt vet jag att jag kommer knäcka mig själv ändå.
vill inte.image214
vill.
vill inte.
fan.
vill ha kontroll.
hjärnan vill ha kontroll på hjärtat.
har du redan fattat kanske?
är det därför du undviker mig?
för att du inte vill höra det jag kommer försöka säga.
fattar inte hur det kommer gå till i slutänden.
nästa vecka måste vara en toppvecka. 
därför vill jag träffa dig innan dess.
innan skitveckan.
innan allt har försvunnit.
innan allt har runnit ut i sanden.
innan jag gett upp.
innan jag glömt.
innan det är försent.
skulle insett från början.
skulle vågat satsa.
inte varit så jävla rädd.
men det var svårt.
hade ju nyss blivit så sårad om och om igen.
ego, jag vet.
ville inte riskera mig själv.
ville inte öppna mig igen.
nu vill jag.
men inte för någon som uppenbarligen inte vill ha mig.
då kan jag lika gärna hålla det för mig själv, eller skriva det på bloggen.
haha, jag är för fan patetisk.
orkar inte med mig själv.
min självömkan.
USCH och FY och BLÄ!
vad tar det  åt mig?
vill ju bara ha någon att pussa på.
vill ha dig i min famn.
nära nära.
betyder det att jag är kär?
vill inte vara det, vill inte göra det komplicerat.
det kanske bara är att acceptera att det redan är komplicerat.
fan.

it hurts a lot to sleep without you.
när ska du förstå det?
när ska jag våga riskera lite och ge mig ut i världen?
jävla självömkan.
måste sluta.
detta har gått way to long!
byebye


Kommentarer
Postat av: sofia

vilket hemskt jobbbigt blogg inlägg o läsa...låter komplicerat...men måste det vara det?

2007-12-29 @ 14:27:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback