tid, finns det?

Det ända man tänker på är att tiden ska gå.
Inte änns en dator finns tillgänglig.
någonting i magen rör på sig, jag är hungrig
Vill bara komma hem till det varma huset som finns i min familjs ägo.
Hem till värmen, maten.
föräldrarna
jobbigt.

naturkunskapen var ett helvete idag.
hjärnan ville inte, inte jag heller.
Skitslit.
Två veckor, en dag.
nio dagar med skolplikt kvar innan jul.
sedan ska man njuta av friheten.
jag har konsumerat färdigt inför den stora helgen.
färdigkonsumerad.
skönt.
nu är det bara ge och få kvar.
och Nyår.
Men vad ska man göra då?
Fan redan nu finns det ångest.
tjugosju dagar med denna milda ångest.
Ska man behöva tänka på det så länge?
det är ju sjukt!

spanska snart, sedan hem, sen psykologiarbete.



 


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Gör som jag tänkt! Nyår är överskattat, skit i att fira det =) puss!

Postat av: Madeleine

jaa haha seriöst jag funderar på det! =D det kan vi göra hihi

2007-12-03 @ 16:57:35
URL: http://sparkledeluxe.blogg.se
Postat av: Madeleine

förövrigt så pratade jag precis med din mami hon sa att hon skulle hälsa att du ska ringa mig när du kommer hem =) hihi

2007-12-03 @ 16:59:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback