Torsdag.

Daugava
Winnerbäcks gåva till hösen!
Underbart album
Tack<3


image190

skola-uppvisning-julfest
det löser sig.


jag och maja köpte gemensamt godis tills imorgon.
jag har målat skridskorna och styrt upp min väska

Att ett så förjävligt dygn ändå artat sig så bra.
allt började i ramberget sent i går kväll....
..tänker inte barätta mer om just det här.
försov mig en timme och trettiofem minuter imorse.
jo, jag hatar att komma för sent.
pappa var en ängel och körde mig i alla fall : )
allt fortsatte med en förjävlig inlämning i spanska
och en ännu värre psykologianalys till magdalena.


det händer att man är illa till mods
just nu fryser jag bara.
funderar på om jag borde baka en kaka till uppvisningen imorgon.
Måste inse att jag aldrig kommer kunna få med mig den ändå!!


Winnerbäck sjunger om Krakow, om kyrkorna.
Undrar om han varit där någon gång
sett Krakow, kyrkorna, koncentrationslägrena..
jag har, bra erfarenhet kan jag lova!

Puss

Kommentarer
Postat av: Madeleine

gud va söt klänning!

Postat av: Caroline

söting!

2007-12-15 @ 10:18:23
URL: http://www.metroblogg.se/carolineeond
Postat av: linnea

daugava, jag är också kär i det albumet.

2007-12-16 @ 12:44:35
URL: http://lonneah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback