vad är det med mig???

vad håller jag på med?
varför skrev jag det där.
det var ju helt onödigt.
jag tyckte väl synd om henne.
förstod henne så djupt.
skitskitskit.
jag har ingenting med hennes självömkan att göra.
borde skita i att den fjortisen inte kan släppa honom och gå vidare.
jag ångrar mig.
vill inte skapa dialog med henne.
hon får klara sig själv, jag har inget ansvar.
borde vara nöjd med vad jag lyckats med.
jag har ingenting med henne att göra.
känner henne inte.
har bara en nu ovestäntlig sak gemensamt med henne.
så varför bevakar jag hennes bilddagbok?
varför fick jag svårt att tänka när jag såg den där bilden?
skitskitskit.
det kanske inte är så enkelt att bara bestämma sig.
man kanske måste...
fan jag vet inte.
åååh!
skit.
hejdå

Kommentarer
Postat av: Anton

Fint med blommorna, men kan du inte ha blommor över HELA bloggen, täck det svarta med blommorna!!

2007-12-23 @ 22:04:20
Postat av: sofia

god jul sötis !!

2007-12-24 @ 00:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback