Juni

Dagen i sig har varit extremt tråkig och händelselös, men va fan har ju lyssnat på Magnus Betnér som förgyllt de gråa molnen.
Det Är iaf sommarlov!!! vilket är så sjukt skööönt! ja vad ska man säga...

Känner mig mig ganska tom på tankar och kännslor.. vet inte varför jag då sitter här och skriver, är ensam hemma kan vara en bidragande faktor, har heller inte annat för mig.   


kan lägga upp lite bilder idag för va fan annars ska man göra.
skit samma om ingen kollar.


Dagens ros går till Magnus Betnér som är både fin och rolig!!! :-)

stora sjöholmen <3

sofia snart 18 år!

styrsö bratten

trift, det har väl inte udgått någon att skärgårn ligger mig varm om hjärtat? 

skolavslutningen är avverkad!

ett tag var det stekande varmt, i kontrast till dagens väder

 ibland är himlen rosa

gillar mitt hår trotts att det är sjukt långt nu

älskar mina hemgjorda shorts

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback