-En STOR latte...(vafan håller jag på med?)

hahaha, jag är fan dum i huvudet. jag är påväg hem från cigarren med madde.
klockan är kvart över elva.
nästa buss hem går halv tolv, vi är på frölunda torg.
vi trallar in på 7eleven.
jag ska ha latte. och värme, och vi efterstävar trygghet i vår underbara förort..
av vana vill jag ha en STOR latte. vad får jag?
fan, nåt som liknar en hink. full med kaffe.
ångrar mig genast men dricker och sörplar som en jäkla svamp.
den varma mjölkdrycken tar aldrig slut.
jag inser att jag aldrig kommer somna i natt.
blir mer och mer social.
lämnar madde efter bussresan hem pga kissignödighet och svensk jävla köld. 
ringer johan.
han är social men samtidigt osocial.
var på avenyn med sina polare..
kunde inte snacka med mig.. : (
så ja, jag fortsätter hemåt och kliver in i huset där jag till min förtjusning finner pappa uppe!
oh, någon att prata med. men neeejdå.
han kollar på nyheter och springer sedan kvickt ner och sover.
fan.
jag skulle kunna springa ett helt gbgvarv nu, så pigg är jag.
fan jag är ju dum ihuvudet, ska aldrig göra om detta.
madde gissade att jag skulle somna fyra, jag hoppas på tre.
då kan jag iaf vara människa imorgon i ishallen och på öppethus i skolan och allt.
ja, min morgondag kommer ju bli intressant,
(nu kan ni som inte är aaaasuttråkade sluta läsa)
först ska jag ta bussen till ishallen strax efter tio på morgonen, vilket betyder uppgång typ halv nio.
sen är det is mellan elva och ett i rinken.
efter detta ska jag åka med mor och dotter Harrysson till kära ISG.
Victoria funderar ju på att välja min fina skola..! (bara lite propagandavarning)
imorgon är det öppet hus på Ingrid Segerstedts gymnasium mellan klockan 12 och 16!
detta samordnas med julbasaren, så vi hoppas alla att det blir en rolig tillställning med stora inkomster
(som senare skänks via ISIF* till välgörande ändamål i Afrika)
senare, efter mitt helgbesök i skolan så drar jag iväg med min fucking skridskoväska till stan.
köpa julklappar tänkte jag.
fick då lön idag!!! : )  : )  : )
eventuellt så går jag istället in lite på liseberg och tittar på träden.
sedan bär det väl av till johan. då kommer jag väl troligen somna på stört.
haha. det blir säkert bra.
idag sändes förövrigt mitt förstproducerade radioprogram!
wehej!
våran grupp höll ljudvolymen bäst! Yes!
tyvärr var det mycket svårt att höra tidigare gruppers program, synd också att anslutningen till bambahögtalarna inte funkade.
måste också nämna att jag tyckte grymt synd om martin idag.
stackarn hade inte hunnit äta frukost och glömt av att äta lunch.
hela vägen hem satt vi och snackade mat. haha, mest julbord men sen också både pizza och thai : )
med risk för att detta blogginlägg är på tok för långt så vill jag bara be om ursäkt för det.
jag är som sagt helt översocial just nu.
ni hade ju inte behövt läsa.. aja. skyll er själva.
nu kanske jag kan leta lite julmusik till min onsdagsgrupp.
Måste göra julprogram snart. ååh orka?
aja, sånt ingår med.. det löser sig.
fick ju som sagt lön idag! haha!!!
just det, bara för att fortsätta babla vidare lite så har min kära JoSklass och jag dekorerat klart vårat klassrum.
haha vi har haft typ två månader på oss men gjorde allt idag.
och bra blev det? eller? ja hemtrevligt iaf, kanske lite för mycket prylar..
nu väntar vi bara på kylskåpet och mjölken till teet och kaffet som schill ska ta med imorgon!
det är nog ändå det bästa. gratis te och kaffe och bara till 2c!
jihoo!  
nu vaknade min mor till liv och tyckte att jag skulle sova, godnatt sa jag men menade det icke! haha
hon somnar om.
en liter kaffe efter elva är not so good om man ska sova tidigt.
kapten röd är det som gäller ikväll, imorse var det winnerbäck.
längesen winnerbäck.
men idag var det dags trots det tråkiga vädret.
har klippt musik till Gabbi G.
det blev sådär. det är svårt att klippa ihop låtar som är helt olika så att det blir snyggt.
hon står ut. kan ju inte klippa själv så hon nöjer sig säkerligen.
hahaha.. söt.
har tagit lite kort idag men självklart ligger kameran där nere och jag orkar inte klampa ner för att sen gå upp igen. så bilderna kommer hit, antagligen någongång efter helgen.
amanda var med på cigarren idag. mysigt, sjukt längesen jag träffade henne.
idag har jag blivit morsa till två till.
berättade för markus (klassföreståndare) att det var farligt att snusa.
och påminnde självklart också amanda att det är farligt att röka.
så nu är jag morsa till:

Amanda
Johan
Madeleine
Markus
Martin
och Sofia

haha, jag är så duktig, och jobbig (säkerligen).
men vadå?
jag kämpar bara lite för sånt jag tror på.
anton gjorde reklam för en fest på sin bdb...
http://www.youtube.com/watch?v=9G2J2RWPwxU
Usch!



Sovgott alla som kan somna!

*Ingrid Segerstedts Internationella Förening


image160
jag tycker om att ha två tofsar men känner mig tyvärr så fruktansvärt fjortis.

image161
de flesta satt och sjöng julsånger och pyntade klassrum på naturkunskapen idag! hahaha we don't like you Katarina!

image162
malin och rebecca var pepp till tusen!

image163
micaela och sarah. Sarahs soffa var jobbig att blåsa upp men gjorde succé i klassrummet.

image164
snälla carro, bli aldrig orangehårig igen. I like it the way it is!

image165
det var inte mycket till samhällskunskap idag så jag och emma myste.

Kommentarer
Postat av: Caroline

du e så söt anja! och cigarren är fett mysig =D
vad står ISAK för? jag har undrat det lite för länge nu.... =P

Postat av: sofia

ville bara tala om att jag läste allting ;) ha en bra dag. looove

2007-11-24 @ 09:44:03
Postat av: Mici

Jag läste också heeela inlägget! och tack för kommentaren, vi får väl se om det är såna där som bara åker ur håret eller om jag gjort ett fynd =)

2007-11-24 @ 16:26:03
URL: http://micinic.blogg.se
Postat av: Madeleine

det är alltid bra att bli påmind om dåliga saker man gör =)

2007-11-25 @ 20:46:43
URL: http://sparkledeluxe.blogg.se
Postat av: ElinBelin

drick aldrg mer så mycket kaffe anja.. aldrig.
haha! näääädå! alltid trevligt med fluminlägg

2007-11-25 @ 21:40:54
URL: http://belin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback