339

kronorna på mitt konto är få. men de räcker och det är så skönt.
pirates trean har kommit.
funderar på att vänta till jul, men det kommer inte gå. kommer kunna vänta tills imorgon max.
oj.image146
är jag besatt?
har hela rummet fullt av plancher.
nej jag är inte besatt.. längre.
jag var.
jag är intresserad. såg ettan för många månader sen
tvån för fyra och men trean för kanske två veckor sen.
eller såg och såg, jag hörde väl mest.
men den filmen är bra. men inte bättre eller bäst.
tyvärr.
aja sluttjötat om det.
skola imorgon igen,
so why don't i sleep?
jag har tittat på massa hemmasnickrade filmer och bildspel.
lyssnat  på vårshowsmusik och snackat på msn.
med sofia, tove, johan.
måste sova snart.
måste vara redo imorgon då är det ju radiokalendern som gäller hela dagen.
detta blev ett mcyekt splittrat inlägg på min kära blogg,
som jag förövrigt blivit mer aktiv på...
trevligt det för då går också läsarantalet upp.
ska dock inte säga hur många läsare jag har, det är pinsamt få.
fan.
fast det är klart annars har man absolut ingen koll på vem som läser. fast det har jag inte nu heller.
så ni snälla udda personer som jag inte vet vilka ni är kan väl lämna att litet litet hej som kommentar iaf.
hade varit trevligt att se vilka man skriver till.
fast det är klart egentligen skriver ajg bara för mig själv.
för att jag ska få ur mig lite av skiten som finns inom mig.
få ur skiten och dela med mig av den.
då behöver vi bara ha en liten del av skiten var, kretsande i hjärnan.
försår ni?
framgång..
stört mig på det ordet hela två gånger idag.
varför framgång?
det är fel ord, felfelfel.
fast användarna menar alltid något positivt,
jag tolkar fel tror jag.
konstigt.

ska sova snart som syrran jag en gång bakade äppelkaka med. Johnny, Odden, Oddentodden.
älskade systeryster (nublirhongla´)

pussar till er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback