ensam och arg blir det ensamarg?

ÅÅÅÅH! varför går inget som jag vill?image159
fan, mitt liv tog slut där på bussen strax innan jag klev av.
en snilleblixt slog mig och tog glädjen långt bort.
ingen stor sak men det fick mig att kliva ut i gatan innan jag såg mig för.
reflex och uppmärksamhet, det slutade väl(...?)
jag orkar inte mer.
vill inte gå i skolan.
det är tråkigt och jobbigt!
jag har inte en spänn på mobilen och knappt några på kontot heller.
lön på fredag????
lön på måndag antagligen, skitförening.
Västtrafik är ett skitföretag.
50bussen var tjugo jävla minuter sen, plus att de höjt frtidskortet med fem kronor.
fanfanfan!
jag  blir så jävla trött.
lagade pasta med pesto  och grädde när jag kom hem.
gott, godare än det låter till och med.
så, vad ska jag göra nu,
gräva ner mig i ensamhet och ilska?
Ja, Lätt!

Kommentarer
Postat av: syrran

när det känns sådär så ska du ringa mig, hemifrån! puss

2007-11-19 @ 00:08:29
Postat av: Madeleine

ibland känns det piss, men det kommer alltid ljusare dagar =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback