HAHAHAHAHA Kai paddan King...

((...internt som aldrig förr.))


har amilat anna.
ska sova.
en sovmorgon kan aldrig komma lägligare!
TACK som fan eduardo!
isen va inte bra idag.
gabbi jag kommer aldrig palla att åka på rudalen på lördag.
fattar du hur mycket jag åker? (okej kanske inte jättemycket men det räcker fan!)
ska inte titta på team tävlingen i helgen.
tänker inte slösa bort min lediga tid på spolpauser och halvdana program.
bättre att titta längre in på säsongen.
man får tänka så...
klippt musikjävel till anna också. tror att det blev ganska bra.
Och så har jag rensat ur och tagit bort mitt överfulla skrivbord.
så nu behöver jag bara hitta en matta också..


som sagt, nu ska jag fan SOVA!!!
hejdå

Kommentarer
Postat av: paddan thai

kai paddan king is the shiiiit :D ska fan äta de nån gång...bara för att :P looove ya

2007-11-29 @ 00:14:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback