helvetesångest, försvinn!

jag vet att det inte hjälper, det löser ingenting att sätta sig och blogga.
men, men jag lugnar ju ner mig, lite iaf.
jag vet att jag inte lär mig några glosor när jag bloggar.
men jag tänker på något annat, glömmer skolan för en litenliten pluttestund.
det är helt sinnessjukt vad dålig jag är på att plugga.image147
skiiiiiiiiiiiiiiiiiit!
äter clementin, det är gott.
vill slänga mig i soffan och se bridezillas i tre timmar.
men nej, inte idag.
måste pluggapluggaplugga.
ska vara duktig få vg på spanskaprovet.
jag kan grammatiken är inte det det viktigaste?
måste man kunna allaalla glosor?
usch.
skolan får mig att må bajs!
och imorgon är det träning, massa träning.
till elva, från fyra.
då hinner jag inte plugga.








Kommentarer
Postat av: Madeleine

ungefär lika mycket plugg som jag då din stackare! Nej det fick jag inte, fel färg på den. Men det är 7 pers som mailat mig om den =) lycka till med pluggandet gumman!

Postat av: soffi

hoppas proven o arbeterna går bra. eller ska ja säga como te amas goodos :) älskaar

2007-11-15 @ 12:40:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback