light blue

Kladdkakan står på spisen och kallnar. den är inte bara til mig denna gången. ska inte änns försöka äta upp den. fast den ser väldigt god ut. den är till gabbi emma och mig imorgon. va ska åka skridskor på ruddalen. efter skridskoskolan då. det blir myspys. får inte glömma vantar. det är kallt att åka ute. frölundaborg har ingen allmänheten i år ej heller rinken. fasen. man kan ju undra hur denna ishallssituation kommer lösas...

Jag har inte tråkigt, trots att det är fedagskväll, jag är online på msn men snackar inte med någon och är alldeles ensam hemma. jag har det lugnt och skönt. det behövs nu. hade planerat in en lugn kväll idag. men var öppen för andra förslag. det kom inga och jag är så nöjd ändå.

Skulle gått i skogen och ta kort på kottar idag. det blev inte av. jag tycker om kottar. skrev KOTTE på min arm med blyerts på samhällen. det såg läskigt ut. jag skulle också damsuga mitt rum ikväll tyckte mamma. jag rensade golvet på kläder men där gick också gränsen. inte änns skrivbordet orkade jag ge mig på. 

Ska jag se på film i kväll blir det troligen A nightmare on Elmstreet. snackade om den imorse. det var längesen jag såg den nu. lika så pirates. men nej inte ikväll. är inte laddad för de filmerna än. ska ha helkväll när jag skaffat trean. och tvåan. en gris åt upp mitt ursprungliga exemplar. 

lyssnar på Jose gonzalez igen. det har blivit mycket musik av honom denna veckan. han lugnar ner stressade studenter som mig. 

jag är lite nervös. hoppas............

 

Kommentarer
Postat av: sofaja

hoppas du får en skön o mysig kväll hemma. det förtjänar du vännen. ses imon

2007-11-16 @ 20:49:54
Postat av: majs

mkt fint. see you tomorrow love

2007-11-16 @ 21:53:30
Postat av: Caroline

Bengt???


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback