pannkakor med hemkokad blåbärssylt

image167

hemma igen, med choklad i munnen.
andra chokladkakan jag köpt idag.
den första var godare, fair trade-märkt från Anthon Berg!
marabou kommer få skit för det i framtiden, om dem inte låter sina arbetare jobba med fair trade regler  snart.
det kom ingrid fram till.
vet inte vad jag ska göra nu.
dagens skolgång är över. 
jag har ätit middag och har inget att plugga, vad jag vet.
det är inget som lockar på tv.

naturen gick ganska bra. mamma gav mig ångest helt i onödan.
jag har sån lust att gå på liseberg och frysa.
tove har snö i umeå.
vill ha det här med.
då är det vinter, nu är det bara höst.
choklad är i viket fall väldigt gott.

jag lyssnar på julmusik.
och laddar ner.               
vi suger i oss all julstämning som svampar!
trevligt.
mina onsdagsåkare ska få åka till jingel bells rock eller eventuellt en jullåt av spice girls som jag just hittade!
haha, stackare   : )






 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback