skumt

det är läskigt att man har så här sjukt mycket att plugga,
värre är att när man kommer hem så har man absolut ingenaning om vart man ska börja.
man hamnar först på bilddagboken och snart här, på bloggen.
attans.
måste försöka plugga lite spanska, när ska jag annars göra det?
plugga spanska och lyssna på manu chao kanske.
eller blir man hjärndöd då?
jag har lite svårt för detta nu. det är jobbigt at vara så konstig som jag är just nu.
vet inte änns vad jag skirver för i helvete, bloggar för att slippa plugga.
skit.
det är ju inte ännså någon rolig online på msn, så där har jag ingen anledning att fastna.
jag har inga bilder att ladda upp på bdben och jag har fan inget att blogga om så vad håller jag på med?


ska jag vara lite duktig nu då?
så jag slipper ångest i morgon?
hm, varför inte?
för att jag inte orkar?
ja, kanske det...

puss hejj

Kommentarer
Postat av: sofia

togs det några bilder från teamkvällen? :)

2007-11-12 @ 21:21:50
Postat av: Didem

Du är duktig Anja, stressa ner lite, det är hemligheten bakom framgång! ;)

2007-11-12 @ 23:18:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback