snetofs denna veckan.

mamma är konstig. hon fattar inte att man inte kan bråka med sin dotter på söndakväll.
hon pajjade min natt, min morgon och hon kommer pajja min dag.
trotts att hon skrev en lapp med förlåt och la på spisen.
hon gav mig ännu mer ångest för att jag inte har pluggat ordentligt till naturprovet.
nu vill jag inte änns gå dit.
lätt-till-tårar-dag idag.
fint väder, man borde promenera på tippen.
eller gå till skolan.
måste väl gå och skriva mitt jävla naturprov och då är det lika bra att stanna på spanskan och se klart filmen.
nu vet jag inte vad jag ska göra. borde rycka upp mig.
det är en ny dag och jag behöver inte träffa mamma på hela åtta timmar..

image166


scrolla ner så hittar du bilder i latteinlägget

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback