Sprirtus- tarotmåne eller bacardirom lemon?

Hemma från köpenhamn
väldigt stor stad, bra shopping
snygg kille som fan
inget knark (förutom FF)
dyr mat
konstiga siffror
gjort av med 2300 på tre dygn
köpt julklapp
och nyårsklännning (me love)
sovit gott
duschat skönt
sopat golv
GÅTT
partyparty
smsat fr mammas mobil lite
sms fr min egen mobil
dansat med danmarks sötaste tjej
haft kul
varit arg,
irriterad,
självmordsbenägen
blivit frisk av ren viljestyrka
sagt det löser sig alldeles för många gånger
lyssnat på lasse fabel,
nightwish,
navid
ätit brunch två gånger
varit generad pga gabbis grymma karta
sagt håll käften till en Väldigt sur emma
fått tillbaka det
skrattat åt mig själv medans jag var självmordsbenägen
funderat på att ta livet av en bankdirektör men skippat det
skippat att ta gratis kondomer
lärt danskar skillnaden mellan Gratis och Grattis
tänkt att jag aldir mer ska resa med emma och gabbi igen
planerat för nästa resa med emma och gabbi
åkt öresundsbron och scandlines
åkt buss länge
tittat på kyssandes par
dansat i en australisk djungel
träffat lasse och mickel
målat rosa ögonskugga
snackat ,assa engelska med sällsynt dåligt uttal (borde bli mer aktiv på lektionerna)
köpt massa billiga skitsaker på TIGER
missat en träning pga allt detta (sorry)

pictures will be here soon or i bdben.

kiss and goodnight!





image134













Kommentarer
Postat av: Madeleine

det verkar som en bra tripp haha =)

Postat av: sofia

haha jag bara ler :D

2007-11-03 @ 15:32:24
Postat av: majsan

väldigt fin klänning.
och jag har MASSA nyheter :D

2007-11-03 @ 21:51:53
Postat av: Gabbij

Hello snygging!
Gu vad fin du e i klänningen, helt suveräna bilder måste jag säga. Du måste vara helt utpumpad vid det här laget (haha, bokstavligen talat ^^) Bra sammanfattning av Köpenhamn. Vi ses väll i skolan imorn, om du då kan stå på benen. Eller? hihehe pusspusspuss, finaste bellaDonnan i stada, diggar dig grymt mycket ska du veta ;)

2007-11-04 @ 18:51:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback