ta dig någonstans tack!

fan, jag  va skitpepp, skulle klippa ihop några manu chao låtar och upptäcker att audocity fuckingjävlaprogrammet inte vill fungera och samarbeta. försöker och försöker på nytt , till slut ger jag upp och går in på det hatade movie maker, (jävlaamatörprogram jag vet).  då funkar det inte att importera låtarna dit!!!! ååååh! ORKA!?!?!

plus att skolan va bajstråkig idag, emma va "SJUK" och johan va inte heller där vilket resulterde i att jag sprang runt alldeles själv : (
johan är elak! svarar ju inte på mina sms! (haha så nu måste du göra det!)
saknar dig ju!
((skit i det jag sa i söndags i telefon, vi ska ju chilla på det eller hur?))

har iaf städat lite i mitt rum, det har varit kaos sen jag kom hem fr köpenhamn.
nu har jag till och med hängt upp min älskade klänning på en galge! : )

om fem minuter börjar veckans bridezillamaraton, undra om jag får tven eller om jag behöver utpressa mina föräldrar med att baka kladdkaka istället, spännande!

puss och hej ta dig någonstans, hatar audocity!  ((och johan)) :P


(vill åka till järvsö själv, vill du förlja med tove?)

Kommentarer
Postat av: sofia

vill inget gå anjas väg? puss

2007-11-06 @ 20:04:37
Postat av: systeryster

ja vi kan la dra dit. jag ska nog dit i vår med emilia.. åka bil. hihi. :)

men ja. vi får snacka om det där! puss

2007-11-07 @ 22:41:27
Postat av: Anonym

aldrig hata, bara älska, audacity. hoho.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback