tack så jävla mycket!

Dumma dumma busschafför!
dupajjade min morgon tack så mycket!
visst det var inte ditt fel att det var stopp i trafiken men snälla visa lite humanitet för den stackars stockholmska tjejen som villa ha med sin hund på bussen. hon visste inte att man skulle betala och hade inga kontanter på sig. stackarn fick väl gå dit hon skulle.. 
va fan bussen var nästan en kvart sen och du vägrade köra tills hon betalat. du, dumma dumma  busschaffis, visa lite sympati med och stackars försenade studenter som inte vill ha skit i skolan också. 
 
nu är i alla fall tre av dagens saker klara.
jag har fått tillbaka mitt spanskaprov som jag skrev  förra veckan. VG. herregud hur gick detta till? fast ja jag fick  82 och VGgränsen låg på 81, hahahahha.  Tack eduardo!
dessutom har jag haft utvecklingssamtal. kom fram till samma sak där som det senaste tio åren. Kalender är en bra uppfinning som jag klarar mig utan men borde använda ändå. WHY?
sist men inte minst så har jag just gjort mitt psykologiprov, muntligt. och hur det gick. jodå. det gick bara bra! kunde svara på de tre frågorna jag fick. YES! stackars anna fick utstå mitt psykologiska snack igår. haha. hon stod nog ut. jag har en tendens att få bra på prov som jag pluggat i annas närhet. som spanskaprovet jag hade dagen efter träningen i scandinavium när vi åkte med anna hem. då jag satt och babblade spanska glosor hela vägen och ni höll på att spy på mig. det provet gick bra!

så trotts den dumma dumma gubben som körde 50 från torget klockan halv åtta i morse och som höll på att förstöra hela min dag, trotts honom så är jag nu riktigt uppåt!

två till bra saker som faktiskt hänt idag är att gabbi gick hem från skolan för att hon var trött. jag är såå stolt över henne. hon va här mellan åtta och sex igår då hon fixade hela sin klass hemklassrum!
plus att carros nya hårfärg blev riktigt ball! underbart!



Sofia
jag håller tummarna! det kommer bli bra, bättre, bäst!

PUSSAR!!!!

Kommentarer
Postat av: soffan

tack söt :) o föresten så vill ja hem till dig o se på smala sussie igen !! älskar dej

2007-11-22 @ 10:39:29
Postat av: Caroline

Tehe jag e glad att du gillar den Anja! =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback