darrande höstlöv, darrande andetag

Gillar din röst.
Älskar dina ord.
Lasse Fabel...
Dagens musik!

Jag är hungrig.
Jag ska äta något.
Sedan ska jag duscha.
Funderar på att tända ljus.

En vecka.
En vecka till lov.
Hoppas att det blir ett bra lov,
ska planera imorgon.
När ska jag hinna plugga tro?

Missade jordan ikväll.
Det var längesedan jag såg.
Pratade med maja på msn istället.
Det var också bra.

Helgen komer tillbringas i ishallen
Nästan rakt igenom.
Hur ska det gå att filma på söndag?
Ojojoj...

Ska upp tidigt imorgon, shit.
Hur ska jag palla?
kanske är lika bra att sitta uppe
till grynngen så slipper man gå upp.
Nej.


image124
det har funnits tider då elin och jag obekymrat busat i trädgården på somrarna.
det har funnits tider då man har haft röd hårmascara i håret utan att skämmas. Vilka tider!



Godnatt


Kommentarer
Postat av: maja

det känns bara att prata med dig och du var supersöt när du var lite, nu med

2007-10-20 @ 00:17:12
Postat av: toveloon

haha, fin kommentar!! det fanns tider då man kunde ha röd hårmascara i håret utan att skämmas!!! grymt! jag älskar dig anja! Puss

2007-10-20 @ 23:31:45
Postat av: Caroline

Vad sööööt bild Anja!!

Postat av: Madeleine

ahahaha! gud så söta =) jag minns mascaran i håret ;) haha

2007-10-23 @ 18:53:47
URL: http://sparkledeluxe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback