det kommer gå

jag ska träffa sofia snart
hon ska få en bamsekram!
hoppas att jag inte smittar henne.
mamma vet i nte att jag ska åka och fika
hon skulle försöka stoppa mig.
hoppas att maten blir klar i tid.

imorgon bär det av till köpenhamn.
önskar att jag hade mer pengar.
men ja som lasse fabel säger
pengar är stelnat våld.

så jag antar att jag varit olyckligare
med mer pengar för våld gör ingen lycklig.
jag är hungrig, ett gott tecken enligt mamma.
om jag äter tillräkligt många ipren och lyckas hålla mig pigg
kommer jag iväg imorgon.

det ordnar sig.

: )

Kommentarer
Postat av: sofia

ses snartt ängel !!

2007-10-30 @ 17:52:05
Postat av: Mici

Tack anja! =) träffade Didem idag och lovade komma och titta på er, när har ni träningar? och ja, vad kul att du också ska till VM! Ska fler dit? Sofia, Ida...?

Postat av: Mici

btw så blev du min hundrade kommentar! yey!

2007-10-30 @ 20:29:36
URL: http://micinic.blogg.se
Postat av: Caroline

HARE SÅ KUL I KÖPENHAMN!

2007-10-31 @ 00:54:37
URL: http://www.metroblogg.se/carolineeond
Postat av: syster

tänk på att vem som helst kan läsa din blogg även mamma och pappa...

2007-11-01 @ 19:12:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback