dimma

Jag är trött idag. sofia förstår det. jag är trött för att onsdagar och torsdagar blir lite för mycket. sofia förstår det. sofia är snäll : )

jag har nu bestämt att skita i betnér på lördag, hade så gärna gått men ekonomi och dåliga platser fick mig att tänka om..  fan

onsdagar torsdagar mellan 17 och 18 är veckans värsta timma eller vad säger du maja?

snackar med mikael på msn, en mycket enformig konversation. han tycker att jag är jobbig, när ska jag ge mig tro??

jaha det va allt för idag. puss och hej

image95
Godnatt

Kommentarer
Postat av: sofia

jag förstår dig...kanske skulle vi försöka komma på ett knep som gjorde att du klarar veckans mitten dagar på ett bra sätt...eller va säger du? ja hjälper dig...
du är grymt värdefull !

2007-10-04 @ 20:10:51
Postat av: Madeleine

jag tycker du ska ge dig. Han är bara en skit som får dig att må dåligt (hoppas inte han läser detta) hihi

Postat av: maja

du menar torsdagar va? :P

2007-10-05 @ 15:53:26
Postat av: anja

hrm.. jo precis, torsdagar... du fatar kanske hur trött jag va.

2007-10-05 @ 18:41:24
URL: http://anjavanja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback