höst tillslut

efter att mixtrat lite med färgerna igen på min kära blogg har nu dett blivit resultatet! jag är faktiskt mycket nöjd men skull extremt gärna vilja veta hur man fixar en bild högst upp bakom rubriken.. någon som kan hjälpa? kom gärna med synpunkter och kritik! ni som såg det blått var det bättre? jag är lite osäker.. plus att detta kanske känns lite tråkigt, vad vet väl jag.

snart ska jag sova
måste först vänja mig vid den tanken sedan lyckas stänga ner msn och ta mig ner oskadd för trppan, borsta tänderna göra mentalträningsläxan och värma vetekudden.
sen när jag ligger under mitt extremmysiga täcke ska jag försöka låta bli att tänka vilket är sjukt svårt på kvällen. och så ska jag läsa hällst slutet på min svenska bok men då kommer jag säkerligen ha somnat för längesedan.

pus och hej

image104

Kommentarer
Postat av: Madeleine

sööt bild!

Postat av: sofia

tycker om denna färgen. lite höstig :) hoppas du får en bra torsdag. vet att dom är jobbiga. du får ha en riktigt bra affirmation asså...älskar dej

2007-10-10 @ 23:59:44
Postat av: Madeleine

hur ändrade du färgerna Anja?!

2007-10-11 @ 14:53:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback