jag lyckas gång på gång.

jag hann sätta på musiken innan det obehagliga ljudet hördes.
så skönt! fattar inte att det är så jobbigt för mig..
fan, men som sagt jag lyckades, jag hann.



jag lyckas så bra med att strunta i dig. du är avlägsen nu, tiden med dig är avlägsen.
hör du av dig så ska det vara för att du vill ge mig min film.
du finns inte som en möjlighet längre.
det var bara åtta dagar sedan jag bestämde mig.
men gud vilka bra dagar!

HAHA!

Jag lyckas ju gång på gång och Fan va skönt det är!
: )



image125
Hornslandet i hälsingland!
image126
Maja Ida och jag spelar tvärflöjt
image127
Skolavslutning
image128
Att bada i kallt vatten

Kommentarer
Postat av: Sofia

"Jag lyckas ju gång på gång och Fan va skönt det är!"
bra affirmation !

2007-10-23 @ 21:02:53
Postat av: majis

fett snygga var vi :D

2007-10-23 @ 21:15:35
Postat av: Madeleine

nä men där var ju jag också på klasskortet =D haha fan vad ful


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback